Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE




Mkay
Aug 28, 2014 | 8/28/2014 07:17:00 PM | 0 comments
           
          *frustrated* kemain semalam dpt text akak instashop wah rasa berbunga hati mesti nk dpt dah parcel kan awh eksaited siot. Harini balik sek tgok "eh pebenda tu? aku punya ke?" ckp dalam hati ye tanya akak and she said thats mine! waaaaaaaa happynya lebih kurg 3 minggu tggu alhamdulillah dpt jgak en har har hambar do. Bila bukak i asked my sis tnya benda ni dtg dr china ke and dia ckp yes okay tkde kena mengena pun pastu lepas tgok kasut ai rasa mkay mmg dlm gmbr nampak lawooo gila tp the fact is biasa je pandai betul org tu tipu aku heh. tp srsly tinggi gila do 4 cm mana tk tinggi nmpk dlm gmbr rendah je padahal fuhh mmg boleh nmpk tinggi kalau pakai. then akak ai ckp kasut ni guna kulit babi and i was like, what?! kulit babi?!! how could it be?! bapak ah habistu lesap cemtu jelah duit aku?! okay that was me talking in my head so nobody heard it but me. bajet sgt haaaa. akak aku pun ckp dia pun pernah beli kasut pakai kulit babi n dia buang. okayyyy......sedihnya kena buang lah ni haih dugaan do. rasa nk tergelak pun ada. kemain eksaited aku selalu usha gmbr kasut tu tk sabaw okay nk dpt kasut ni tp tk sangka benda ni yg jadi. okayyy......lek ah pis sikit har har. mmg dugaan do dh lah tgh trial. rasa nk nangis maaf nangis bukan sbb kasut tp sbb tgh fikir pasal spm. ya allah bantulah hambamu yg lemah ini. tadi payper bm pun mcm hambarnya blerghhh dh lah tkde idea. tkde idea bukan sbb allah tk terangkan hati aku tp sbb tk belajo padan muka diri sendiri. how am i going to face the upcoming day? idk y rasa sedihhhh sgt sayuuuuu sgt rinduuuu sgt. ko tau its been almost a year aku tk jumpa kawan ai. moga dia tk lupakan aku. i miss her so bad. rindu nk cubit rindu nk gelak sesama nk gaduh nk buli nk sembang sesama nk nangis kt dia rinduuuuuuu sgt. hmmmmmmm entahlah. well, time flies but u hv to keep moving. jgn sedih dah lagi. shes happy there kan thats enough. babe dont u miss me? hmmmm ai miss u a lot. rindu awak 200 kilo kahkahkah! rindu awak 200 meter pun boleh whtever hahahahahah. gotta go. maghrib ni seharusnya kita solat or baca quran semoga berjaya bye i love myself muah muah pis sikit!!!!!!

Older Post | Newer Post